Melodifestival

Det här är första året som vi följt med i melodifestivalsvängen lite mer ordentligt, Wilmer och Alfred har tyckt det har varit både kul och mysigt. Ibland har vi bara gosat ihop oss i soffan och tittat och lyssnat, ibland har det varit gasen i botten och fullt ös på brorsorna så John och jag har legat utmattade på soffan och undrat när i all sin dar lugnet ska infinna sig... 
Den här familjen gillade visst Loreen och tror att det kan gå bra för henne i stora tävlingen, men vi tyckte Danny var allra bäst i finalen och hejade och röstade jättemycket på honom 


Naturligtvis satte Sean Banan spår även här och det går riktigt vilt till när våra kingar glider in och dansar loss. Tycka vad man vill om den där låten, men det är omöjligt att inte vilja dansa när man hör den och den har fått Wilmer att verkligen våga börja dansa och det tycker jag är kul!!!


Elvira är king i Wilmers hjärta ♥


Det blir tummen upp för melodifestivalen i år, den har varit till stor glädje för oss!

/Sara








Sommartjejen
2012-03-20 @ 18:07:56

Å din lyckost, önskar att jag åtminstonde hade EN familjemedlem som gillade melodifestivalen. Men jag får snällt sitta själv varje kväll och se det hela. Som tur är sms:ar jag med både Mia och pappsen så det blir inte så ensamt ändå! =)

Jag gilade Loreen bäst, hörde att Danny var en ruskigt dålig förlorare - han kanske borde gå min kurs som jag har med Viktor just nu!! =)

Anna
2012-03-21 @ 18:01:23
URL: http://svalander.blogg.se/

Sötnosarna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0