Festerifestival

Hela juni var som en enda fest, så många kalas och födelsedagar och bjudningar. Så är det alltid :)
Massa finfina tillställningar var vi på, och på en riktigt somrig -en sån där när man sitter ute och äter och dricker mycket gott, surrar och pratar och skrattar med allt bra folk, när barnen leker långt in på nattkröken och somnar i ens famn under en filt medan lyktor och myggljus brinner och grillen tänds för vickning, när man tar nattbussen eller promenerar hem lagom som det ljusnar och fåglarna börjar kvittra morgonkvitter- just på en sån råkade jag komma på att jag kunde fota lite med mobilen, så de här suddiga bilderna får gestalta festerifestivalen juni!
 
Underbar sommardag som övergick i natt och tidig morgon,
det blev lite spontandans och vi lärde oss att gasolvärmare funkar till mycket mer än bara värme
 
 
 
 
Vi får tacka familjen Lindström och alla andra som bjudit oss på härliga sommarkvällar!
 
/Sara
Sommartjejen
2012-08-17 @ 10:11:50
URL: http://sommartjejen.blogg.se/

Det går inte att kommentera inlägget "En sommar" av nån konstig anledning så jag lägger den här istället.
STOR KRAM till dig och jag förstår det är jobbigt. Något man aldrig vill behöva uppleva, även om man är stor och vuxen själv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0