Mera minnen




Den här dagen gjorde vi snabbvisit på Grand Palace för att Wilmer skulle få se mer guld än han ens kunde drömma om. Elvira gjorde sig berömd bland både Thailändare och turister bara genom att vara en vit liten bebis. När Wilmer och jag kom gående ut från ett tempel mötte vi ett gäng glada amerikaner som gjorde hi-five och hälsade med:

"Aaah, Elviras brother!!" 

Blir alldeles glad när jag tänker på det och minns vilken uppståndelse våra barn skapade vart vi än vände oss i Bangkok. Det var verkligen roligt och man njöt av all värme som mötte dem överallt!

/Sara
svintoflickan
2011-10-25 @ 00:06:06
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

när det gäller hösten förstår jag afred.

bort med kalltet.



å du tack för ditt pepp i min blogg..

ja,du det känns så hemskt om jag inte ska få vara hemma tills barnen börjar förskoleklass...

snyft..

dumma pengar.

men får väl se..

ska försöka ta en dag i taget o njuta.



kramis kramis

svintoflickan
2011-12-11 @ 22:20:14
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Ja,de är kul med film,att man kan se live liksom.

men lite vemodigt också upptäckte jag idag när jag kollade tiden när de "stora" barnen var små...tiden går för fort.

drömmer du om resor min vän.

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0