Sjukt söta

Sjukt söta, i dubbel bemärkelse, där de däckat i tillsammans soffan mina små


Sjukt söt (fast utan att för den skull vara det allra minsta sjuk!) är också storebror när han faktiskt ÄR Erik "Saadel" och hoppar omkring i sängen, kraschar glasrutor med armbågen och sjunger för full hals:
"Aandy poppillow, aandy poppilow..."


När melodifestivalen begav sig i lördags var han mycket mer intresserad av att bygga med lego än att titta på tv, men idag hade de lyssnat på vinnarlåten på dagis och de måste ha pratat massor om den för han hade snappat upp en hel del och övat in några snygga moves ♥
Han förvånade oss även med att klart och tydligt deklarera:
"Erik Saadel är bättre än Oh my god, den låten suger!"

/Sara
Anna
2011-03-18 @ 19:46:15
URL: http://svalander.blogg.se/

Åh vilka söta små som håller handen när de sover =)

svintoflickan
2011-03-19 @ 23:05:33
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Ja,de blir kul se rummen.

men så söta dom är dina små skruttar.

å kära nån vilken mage anna har,men bara en rund fin mage.blir så avundsjuk på det..jag är stor som ett hus hela jag..

förstår inte hur det ska gå enda till juni..

jag tror denna bebis är jättestor..ska be få ett ul och verkligen kolla så jag inte behöver föda en 4.7 kgs bebis igen...

jo idag kom det lite vårsol!!! men snön är kvar...

kramkram fina vännen!!

svintoflickan
2011-04-04 @ 22:37:12
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

tänk så snabbt det snappar upp..här är erik sade också poppis.

tack för dina fina ord i bloggisen..jag önskar att jag kunde känna mej fin men känner mej bara så tjock.

dumt för det är ju en underbar bebis där i...det konstiga är att denna gång känns det om möjligt ännu mer overkligt att man faktiskt ska få ännu en underbar bebis.

kramis och ha det bra:-)

berit
2011-04-12 @ 15:13:29

Jag längtar efter fler inlägg, nu har de varit sjuka alldeles för länge. kram

Sommartjejen
2011-04-20 @ 08:13:42

Hur har ni det??? en hel månad utan inlägg - har fått abstinensbesvär 100ggr om!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0