Pumpor

För övrigt så älskar jag pumpor.
Tycker det är helt fantastiskt när man får så mycket ur en enda grej och önskar att det fanns nån liknande allti-i-ett för varenda årstid. Egentligen föredrar jag att fira Allhelgona med ljus och minnen och tankar på en kyrkogård, framför Halloween med alla spökerier. Men barnen tycker ändå det är kul med lite läskigheter på lagom nivå och en pumpalykta på trappen kan jag gärna ha :)
 
I år blev han döpt till Pumpa-skräcken
 
Dessutom får man en väldig massa pumapkärnor att rosta till eftermiddagssnacks
 
och pumpasoppa med lime och chili till middag -så väldigt, väldigt gott!
 
/Sara
svintoflickan
2012-11-18 @ 11:10:44

smart å ringa in ledigheter sådär.man behöver mål och drömmar och fantasi.
här kan jag till å med längta efter när barnen har lov..
inga tider att passa osv.
nu är de jul snart..men då blir jag stressad över pynt å paket..men tänker nog inte ta fram så mkt.

kramiskramis å tänker ofta på dej.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0