Ledighet

För att hantera min fruktansvärda jobbångest när jag skulle dra igång efter semestern i somras började jag med vesäntligheterna:
 
märka ut  terminens alla lediga dagar riktigt ordentligt med rött och fint
 
När jag tittade på höstlovets röda torsdag och fredag kändes det som en evighet och jag kunde inte förstå hur jag skulle klara mig ända fram... NU är jag där!!!
 
Nu kallas dessa dagar visserligen planeringsdagar och det finns en hel del jobb jag kommer att borde ta tag i, men jag valde att lägga de här dagarna just på höstlovet för att jag skulle kunna få en långhelg tillsammans med familjen när man kanske behöver den som allra bäst, mitt i den mörka, slitiga hösten. Min planering och mitt jobb råder jag ju över själv, det som ska göras får jag helt enklet bara se till att göra, när som helst annars, för nu tänker jag vara i allra högsta grad ledig!
 
/Sara
Anna
2012-11-01 @ 13:10:22
URL: http://svalander.blogg.se

Underbart!! Det är du väl värd!
Jag och Levi är oxå lediga de här dagarna =)

Sommartjejen
2012-11-04 @ 08:53:09
URL: http://sommartjejen.blogg.se/

Och det är du såååå väl värd! Hoppas ni haft en underbart skön långhelg. KRAAAAAAAAAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0