Resa

Att resa är så toppen, jag kan inte förklara riktigt vad mer än att helt enkelt bara vara på väg... Det är det bästa!


Lite taxfreeshopping hann vi med på Arlanda


I Berlin fick vi sitta ganska länge på planet och vänta innan vi kom iväg, men det gjorde inget
för det var så skönt att bara få sitta där i lugn och ro


Jag är inte rädd för att flyga, men jag tycker om att hålla hårt i Johns hand när man startar och landar


Åtta timmat i luften gick så snabbt, kändes som fyra bara faktiskt


Jag läste mycket


Jag läste till exempel ut den här fantastiska boken, den är fruktansvärd, vacker och viktig,
alla borde läsa dem!

Spela patiens och käsa tidningar får också tiden att gå snabbt,
det är inte sånt man gör varje dag minsann


Enda kruxet med resan var att jag var hungrig precis hela tiden!
Inte ens två små flygmatsbrickor kunde mätta mig


På servetterna fanns lite pysseltips


Jag gjorde en liten ros. John fick den såklart :)


Att flyga in över Long Island var så vackert  att det hade varit värt hela resan bara att få göra det


Vi bestämde oss för att ta tåget istället för taxi, det är liksom vår grej, och plötsligt var vi bara mitt i New Yorks
 tunnelbana




Vi hade fått finaste rummet med bästa utsikten, tittar vi åt vänster ser vi det här


Och åt höger ligger Hudson river


Finfint helt enkelt!

 

 

Anna
2012-06-01 @ 19:54:46
URL: http://svalander.blogg.se/

Sagolikt! Vilken utsikt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0