En radda bilder

En radda bilder från veckor som bara susat fram och plötsligt blivit till mitten av april och inte så långt kvar till sommar längre...

En helg i Kåsta när finaste mormor fyllde år, krokusarna blommade och jag fick en massa tjusiga saker med mig hem till min trädgård






Några dagar när vi levde med en burk och gick omkring och
skakade och lyssnade på allt vi kom över


Första dagislunchen ute


Ett av Elviras alla 50 toabesök varje dag


En Alfred som bara vill ut, ut, ut i våren


Första gången någonsin som jag hann före gatsoparen med gruset ut på gatan


Pappas flicka tycker det är sååå jobbigt när han går




Påskpyssel




Alfreds skog


Surpuppa pausar på trappan


Fika bland blåsippor och regndroppar


Att öppna dörren på baksidan om våren är som att släppa kalvar på grönbete.
Barnen rusar ut och tumlar omkring på altanen i rena rama våryran.
I alla väder. Med eller utan kläder.




Tre små kaniner flyttade ut på altanen en solig dag ♥♥♥


Uteliv medan det fortfarande var vårvarmt





Nattfasan somnar pågolvet ibland i sin vrede


En som börjat rita på riktigt


Och aldrig kan sluta pyssla



Klänningen som får Elviras ögon att tindra och hela henne att stråla av lycka när hon säger:
"Min!" Tack fina Filippa för den!


Påskharen tittade tursamt nog förbi en dag, lagom till fruktstunden till på köpet



Till påsk gjorde Wilemr ett tjusigt talgoxbo i en av sina blommor


Sen var det bara mys, mys, mys under den mest välförtjänta, välbeövliga, nödvändiga, livgivande
ledigheten vi haft på länge. Underbart med påsklov!



/Sara


Anna
2012-04-15 @ 20:55:45
URL: http://svalander.blogg.se/

Men åh så härligt det ser ut! Speciellt sista bilden av högen med mys-barn i sängen =) Och så all vår såklart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0