Sara och Anna minns

Det här är för mig och min finaste syster Anna som vet precis hur det är när resesuget är så starkt så man känner sig sjuk och det verkligen gör ont inuti... Hon har lovat att minnas med mig, och det kan komma att bli en hel del sånt här de närmaste månaderna så ni andra får ursäkta om det blir tråkigt och verkar larvigt. Men det är något som tar upp en väldig massa av mina tankar just nu och jag bara måste få se tillbaka och gotta mig i lite minnen!

Den här dagen var vi på Ocean World och såg på tjusiga havsdjur


Och jag köpte mina älskade gula flipflopar som jag sen trampade runt i varenda dag, 
ända till sista veckan då de gav med sig


Jag tycker fötter alltid borde få vara barfotafötter, ha fin färg och fotlänk och trampa runt i flipflopar.
Det skulle iallafall mina trivas med!

/Sara
Anna
2011-10-22 @ 21:50:51
URL: http://svalander.blogg.se/

Jag tror du är den enda i världen, förutom jag, som vet hur det känns att vara så ressjuk... Tur att det finns nån mer!

Mina fötter håller för övrigt med om att flippisar borde vara standard :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0