Fredagsmys på lördag

Igår busade vi till det lite och hade fredagsmys på lördagen istället.
Vi åt grillade mackor ute i kvällssolen på trappen, på Wilmers begäran, han mindes hur mysigt det var när vi gjorde det förra sommaren




Sen fyllde vi varmvatten i poolen (för att även John och jag skulle våga oss i...)


Vem som helst skulle bli lycklig av att bada med de här vilungarna. Vi skrattade gott åt hur de försökte överträffa varandra i badtokigheter, snygga dyk och akrobatiska övningar. Elvira tog nog priset. Halkade runt som jag vet inte vad med flytisar och skräckblandad förtjusning,  ploppade upp och ner i vattnet som en liten kork och var förmodligen en av jordens lyckligaste just då!




Fredag-lördags mysigt att bada tillsammans allihop!


Vi avslutade med att värma oss och käka jordgubbar och melon i solens sista strålar


/Sara
Anna
2011-06-13 @ 13:49:14
URL: http://svalander.blogg.se/

Åh va mysigt det se ut!

svintoflickan
2011-06-18 @ 19:12:44
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Jättemånga härliga sommarbilder!!!!

underbara ungar.

å det är så kul när man ser er i dom liksom..Alfred är bra lik pappa va.

söta är dom alla 3 allafall.

å deras lilla kusin med.



här är det isak som pratar starwars hela tiden...han kan alla konstiga namn och vem som är vad o gör vad.

han pratade med mormor och sa dark waeder (hur det nu stavas) dödar barn.

usch vad jag fick dåligt samvete då att han fått vara med på killarnas starwars kvällar med min bror..

men nu skulle jag inte kunna säga nej.

det är hans höjdpunkt.



ja,du nu ska jag slappa lite medan debora sover o samla kraft inför natten.



allt vore perfekt om det inte vore för min dumma huvudvärk.men är spänningar trodde barnmorskan..när man ammar,ligger konstigt osv..så kanske är så.

får väl boka in en massage får vi se.



stooor kram

svintoflickan
2011-06-20 @ 17:58:23
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

ja,du nätterna blir speciella.både mysigt o jobbigt.

men ons ska jag på massage till en granne så då kankse hvuudvärken släpper hoppas jag.

lea är som ett yrväder just nu,hon tar fram precis allt !!!!

på ons börjar mannen jobba..hua,hur ska jag klara det..tror det bara är 2 veckor sen semester.

har ni ngt ledigt i sommar då?kramis

svintoflickan
2011-06-29 @ 22:56:38

ja de är både häftigt o vemodigt när dom växer..

tiden går för fort..

man vill stanna den lite o ändå har varje dag,varje ålder sin charm...

just ikväll har debora varit ledsen o gråtit..tror de är magen..då blir jag förstås stressad o orolig o trött..men den känslan går fort över.

nu ska jag sova.

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0