Så nära

Ojoj så nära, ser ni vad ensam den ser ut, den enda dagen som är kvar...



Idag har alla vära barn varit på utlåning lite här och där och fram och tillbaka och vi är ändlöst tacksamma till fina vänner och släktingar som tagit hand om dem medan John och jag städat som galningar här hemma. Elvira fick gå på promenad med Sara och kompisen Love som klappade henne så fint i vagnen. Hon passade på att sova i flera timmar så hon kunde stanna riktigt länge hos den snälla barnvakten. Alfred och Wilmer fick leka och ha skoj hos brorsorna Lindström och under kvällen fick alla tre vara hos farmor och farfar på pannkakskalas.

Nu är det slut på den här hösten. En alldeles lagom liten historia där vi fick del av allt det fina och mysiga med vackra löv, soliga klara dagar, tända ljus, lite lagom kallt och värmande brasor... resten... ja, det kan vi skippa i år. Vi avslutade den iallafall ordentligt ikväll med att ha fredagsmys i parken tillsammans med Filippa, Evelin och Olle. Det var ljuslyktor, fika, en massa prat och bus i lövhögarna, så mysigt och trevligt!

Jag har fått munsår och huvudvärk och är kanske mer nervös än vad jag vill erkänna, även Wimer drabbades av lite resfeber när det var läggdags. "Jag mår illa mamma, det är för jag känner mig så nervös för att resa... jag känner mig rädd för att flyga, det var så länge sen så jag har glämt bort hur det var..."
Lilla gubben... vi pratade länge och bad en extra liten aftonbön att Gud ska hålla sin hand under vårt flygplan hela vägen och till sist somnade han med ett leende på läpparna iallafall ♥

Imorgon vid den här tiden är vi iallafall på väg. Så nära, så nära!!!!

/Sara
Katti
2010-10-16 @ 09:10:23

Kära Hofgrenar!

Tack för att vi får kolla in hur ni har det via bloggen. David och Jakob är fascinerade över att kunna kolla in er på datorn...det kommer bli ett återkommande inslag!

Hoppas att ni hinner klart med alla nödvändiga förberedelser här hemma innan ni åker ikväll. Vi kommer att tänka på er och saknar er redan!



Lycka till med flygresan!

Många kramar från vårstabönderna

Anna
2010-10-16 @ 21:45:09
URL: http://svalander.blogg.se/

Sitter här och tänker på att ni har lyft nu och att ni är på väg på eran drömresa. Fick till o med en liten tår i ögat =)

Kramar från systeryster




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0